לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you came




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2019


את יודעתשפעם הייתה הוויה


בתוך החוויה והחוויה בה


והייתה בה 


הה הה


כזה מין


מחוץ לגבולות החישה


כל אחד עכשיו נהיה לי


מחוץ לגבולות החישה


הבהייה


כמה בושה


כולן בסוף לא


נבלעו בחלל


הן פרצו בדם ואש בלי 


בושה


צימקו לקוטן כזה


אין בי בוש ה ה ה


הה הה


הייתם פה איתי


פינת הבהייה


וזינקתם כמו חיה


ואני אסופה


ישנה


באיזו נקלות השינה


באיזו העזות השינה


כיסתה אותי שחור 


לא פחדתי ואתן מה


אולי פה נפלה החידה


אולי פה קבורה הכלבה


הבת אלף זונה


מיציקה לקדושה


ואני בתכריכי נייר


נידפים


נרדפים


אין יותר תכריכים אין יותר תירוצים


עורי קומי מן הקברים עלי עלי 


החיים חיים ואת


נפש מחומצנת


ה ה ההה


לעתים מחרישה


לעתים הנתק ארוך יותר


הטרנסמיטר האחרון


עוד יגיע לנוירון


ויבנה מחדש את בית המקדש


הסיגריה מכחישה


מנגישה


לא מחישה כאב


לא חשה דבר


אבק שריפה בתוך


מה


אבק 


או שריפה


נמלולי התודעה


כמו ניירות שמתכלים


בזעם


בזמן השריפה


אין מד או ניידות גבוהה


למדוד אבק שריפה


בשנייה לפני 


המחיקה


השכחה


הוא מתכלה ובלבנו נחרט


אז רק כמה רגעי בושה


וחולשה


באיזה קרימטוריום דוחפים


כולם יודעים ואני רק


הרבה מאוד מילים וסיגלתי פתאום


אבק שכחה


קצר במערכה


שתיקה מביכה


בושה בושה


מילים קשרים וחוויות מתפתלות ונמלים עולות


שורקות מייללות


אין פה דיי האכלה


בושה בושה


מילים מילים לא אומרות הרבה דברים


ובראשך רק כלימה


וקטנה


בראשית דרכך


הבטן נפוחה


ולא מאש


ולא מחומר


אם הכל מתעגן באגנך


אז זה מסביר


אז הוא שם


ורק ורק


אומץ וגבורה


ידיפו ריח


לתוך נחירייך


תנשמי לרווחה


 

נכתב על ידי bryle , 23/7/2019 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  bryle

מין: נקבה




קוראים אותי
3,414

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbryle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bryle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)